Обмін та повернення

Обмін та повернення товарів

Сталася помилка у вашому замовленні чи товар виявився з пошкодженням під час огляду? Ми розуміємо, що такі ситуації можуть траплятися. Будь ласка, повідомте нас про це, і ми оперативно допоможемо вам у вирішенні цього питання.

Процес повернення та обміну: При отриманні товару вам надається можливість його перевірити. Якщо ви виявите дефекти, ви маєте право здійснити повернення прямо в пункті видачі служби доставки. Зверніть увагу! Ми застраховуємо всі відправлення, тому рекомендуємо ретельно перевіряти товар відразу після його отримання. Якщо ви виявите пошкодження або зовнішні дефекти, необхідно зафіксувати це документально з працівниками служби доставки на місці.

Обов'язково зберігайте весь комплект товару, оригінальну упаковку та маркування. Повернення або обмін товару можливий лише після підтвердження нашим сервісним центром, що товар не був використаний неналежним чином.

Гарантії та сервіс: На всі наші товари поширюється гарантія. У разі виникнення гарантійної ситуації ми здійснимо ремонт або заміну пошкодженого товару. Зверніть увагу, що на вживані товари повернення коштів за незадоволення очікуваннями покупця не передбачене.

Терміни обміну: Обмін товару відбувається протягом трьох робочих днів, якщо товар є на складі. У разі відсутності товару на складі, відправка замінного товару здійснюється впродовж 10-20 днів, після попереднього узгодження термінів.

Повернення товару: Якщо товар не був розпакований і зберігає упаковку у цілісному стані, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. Повернення здійснюється за рахунок покупця, при цьому у коробку необхідно додати лист з причиною повернення.

Обробка повернення: Після отримання поверненого товару ми аналізуємо стан товару протягом 14-30 днів і приймаємо рішення щодо повернення коштів. Відшкодування відбувається протягом 1-3 днів після отримання від вас товару. У разі оплати не банківською карткою необхідно надати дані для переказу коштів.

Умови відмови у поверненні: Ми можемо відмовити у поверненні, якщо товар виявиться у неналежному стані, має пошкоджену упаковку, відсутні документи або сліди використання. У разі відмови ми повідомимо вас протягом трьох днів і відправимо товар назад за ваш рахунок.

Відповідальність за транспортування: Усі витрати, пов'язані з доставкою повернення, лягають на плечі покупця.

За додатковою інформацією та вирішенням будь-яких питань звертайтеся до нас за вказаним номером телефону. Ми завжди раді допомогти!

телефонуйте 0950795904